6 Kasım 2013 Çarşamba

TUBİ VE KORAY MASASI :)

         Bizim can arkadaşlarımız Tuğba ve Koray bu sene beş yıllarını doldurdular ilişkilerinin. Evimizin ilk misafirleri ( yılbaşı gecesidir ki o da başka zamanın konusudur anlatırım :) ). Öğrencilik hayatımız boyunca Tuğba ve Korayla birlikte çoğu zaman onların yanındaki üçüncüleri olarak takılıyordum beni artık evlatlık edineceklerdi :) Sonradan aramıza eşim eklendi. Güzel bir enerjisi olan bir dörtlü çıktı ortaya. Çiftler buluşması :) 

  


           Birlikte eğlenceli geçen üç yılın ardından bendeniz dünya evine girdim. Furkan'la birlikte minicik evimize en sevdiğimiz şey misafirlerimizi davet etme zamanı geldi.

          Ve tabi ki bu misafirler Tubi ve Koray.. Ben hemen günler öncesinden başladım menümü düşünmeye dedik bira gecesi yapalım. O zaman bize birayla gidecek mezeler yapmak yeterliydi. Başladım kolları sıvamaya...

GECENİN MENÜSÜ

  • Havuç mezesi
  • Kabak sıyırma mezesi
  • Patlıcan salatası
  • Patates kroket
  • Patates kızartması
  • Mevsim salatası
  • Ton balıklı kuskus mezesi
           Yedik,içtik,eğlendik güzel şeylerden bahsettik. Her zaman ki gibi kahkahalarımız evi inletti. Tuğbayla azcık çakır keyfi olunca da beyleri çekiştirmeye başladık ve gece eksiksiz bitti :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin