7 Kasım 2013 Perşembe

İLK EV HALLERİ

    Blogumu açarken sofralardan yemeklerden bahsedicez dedim.. Bir de "BİZDE NELER OLUYOR" bölümü eklemeyi düşünüyorum. Başımızdan geçen bu anı da bir nevi sofralara çıkıyor adı "yokluk sofrası" :)        Sevdiceğimle birlikte oturacağımız bir ev ararken daha ilk girip gezdiğimiz evin minnaklığına, sıcaklığına aşık olmuş hiç düşünmeden bu evde oturalım biz demiştik. Aynı bize benziyordu sıcak, samimi.. Aşkımla büyük bir yere ihtiyacımız yoktu (yapışık ikiz gibi olduğumuz için :) ikimizin de başka işler yaparken en azından bir bacağımız birbirine değecek halde oturan deli aşık bir çiftiz işte :) seviyorumm yahu ben kocacığımıı :) Neyse gel zaman git zaman yeni eve çıkanlar bilir o evin temizliğe ihtiyacı vardır ve benim süper kocişim imdada yetişti. Benim işim yüzünden bir yere kıpırdayamıyordum ve bütün evi bal dök yala temizledi kendi başına bana da çantamı alıp eve girmek kaldı :)
    Eşyalarımızın çoğunu seçtik. Ama bu o kadar da kolay değil tabi ha deyince olmuyor. Eve uygun şeyler bulmak için bir sürü mağazayı gezdik durduk. İleride kendi evimizi almak istediğimizden kirada oturacağımız bir yere çok eşya almayalım dedik. Sadece ihtiyacımızı karşılasın yeter. Kendi evimize alırız en iyi cicileri dedik ve giriştik olaya. Doğal gaz olayımızı da çözen aşkım artık sıcacık yuvamıza taşınabiliriz müjdesini verdi.



      Eşyalarımızın bir kısmı geldi ama daha ne koltuğumuz ne de masa-sandalyemiz vardı. Daha fazla dayanamazdık. Olsundu en azından yatağımız vardı. Bir de televizyonumuz eee daha ne olsun :) Ama işler eve yerleşince aynı toz pembelikte olmadı. Zira halının üzerinde oturup yerde yemek yemek, tv izlemek bel ve kalça sağlığı için pek iyi olmuyormuş :)  Ama bize 4m2 halı da yetti. Battaniyemiz bile vardı :)


        Hani derlerdi ya büyüklerimiz biz evlendiğimiz de bir döşeğimiz vardı. Hah işte o durum vardı evde ama eğlenceliydi :) Biz de dedik anlatırız çocuklarımıza azıcık dramatize edip bir anımız olur bu da. Aşkımızın her zorlukta artarak devam edeceği anısı.

      Herkese Afiyet Olsunn.. Sevmekten hiç vazgeçmeyin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin