12 Kasım 2013 Salı

DÜN NE PİŞİRDİM? VOL2

   Herkese Merhaba :)
   Sabahları tam bir felaket gibi görünsem de ekran karşısına geçtiğim zaman çok sevecen ve dinamik oluyorum. Pazartesi gününüzün güzel geçtiğini umut ediyorum. Benim de beklemediğim kadar iyiydi. Günün nasıl geçtiğini anlamadan, Beyoğlu bölge sınırları dahilinde dolanırken zaman geçti gitti. Akşam olduğunda can alıcı soru da geldi. Akşama ne pişirsem? Hafta sonu azmanlığımıza bir detoks programı yapmaya karar verdim. Çorba ve sebze pişecekti evde.
    Öğle aralarında gittiğim bir esnaf lokantası var. "Lezzet Lokantası". Gerçekten de lezzet lokantası, yemeklerinde kullandıkları yağdan tutun salçaya kadar hepsinin ayrı güzel lezzeti var. Sağlıksız hiçbir şey yok. Benim midem hassastır. Yediğim şey akşamına midemde sancılara sebep olur. Ama burada yemeğe başladığımdan beri çok daha iyiyim. Hele o sütlacı yok mu fırında kızarmış, sıcacık. Yoldan çıktığım günlerde yemeden duramıyorum maalesef :) Çoğu zaman da beğendiğim yemeklerin tariflerini istiyorum aşçısından sağ olsun sırlarına kadar veriyor, kırmıyor daimi müşterisini :) Akşam yemeğime ilham da burada başlıyor. Hemen her gün yediğim; tabiri caizse dadandığım; bir yemek . Ama tavuk suyu diyemezsin haksızlık olur. Tavuk çorbası :) malzemeler o kadar bol o kadar lezzetli. Akşam da Furkime yapmaya karar verdim. Yanında da markette bulduğum ilk sebze  "Zeytinyağlı Pırasa" yapmaya.

                                                               "Tavuk Suyu Çorba"

                                                              "Zeytinyağlı Pırasa"

    Dün hamaratlık zamanıma denk geldi üşengeç geçen hafta sonunun telafisi şeklinde kendimi mutfaga vurdum. Yeni öğrendiğim tariflerden birini denemeye başladım "Muffin". Yaptığım en yumuşak pofidik gibi bir kek oldu.Tariflere yemeklerin üstüne tıklayarak ulaşabilirsiniz. Bu köprüyü kurmak için baya uğraştım yani kullanayım :) Akşamımızı da böyle bol yemeli, film izlemeli geçirdik. Yeni film önerisi geliyor. "Cinderella Pact" eğlenceli, akşamınıza renk katacak bir film olmuş. En azından bayanlar için (ya da benim için.. Furkan filme pek tepki vermedi ama, canııııım hiç bir şey demeden izledi :))
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin