6 Kasım 2013 Çarşamba

Blog yazmaya çalışıyorum..

     Sürekli aklımda bulunan bir şey blog yazma ve sürekli de başka blogları takip ediyorum, hem severek hem de imrenerek okuyorum. Ben de yapabilirim dedim ama o kadar da kolay olmuyormuş :) Neredeyse bir ay önce açtım hesabımı zannediyorum hemencik bir şeyler yapıcam. Bir sürü insanla iletişime geçicem, arkadaş olucam. Ama nerdeeeee..?  Açtım blogu bir türlü beceremiyorum böyle cicili bicili şeyler yapıyım paylaşıyım dedim ama baya zorladı beni :) Olsun yılmak yok yavaş yavaş ben de çözücem ve blog alemine giriş yapıcam.

   Bu arada bildiğiniz ve sizinde uyguladığınız şeyler varsa bana da blog tasarımı konusunda yardımcı olabilirsiniz çok sevinirim. Blog fikri paylaşımcı ve aşçı ruhumun artık ev sınırları içinde kalmayıp sosyal medyaya taşmasıyla başladı. Önceleri facebook, instagram ve bilumum yemek sitelerine fotoğraflar gönderip tarifler yazarak paylaşım canavarımı idare ediyordum. Ama herkesi alıp götüren bu sosyal medya canavarı beni de içine çok hızlı sürükleyerek ekstra bir şeyler daha yapmaya zorladı.

   Sonra başladım düşünmeye ben neler yapabilirim. Ne konuda sıkılmam ve fikir ortadaydı yemek,misafirler konusunda ben yazarım bir şeyler güzel olur dedim. Ve çıktık yola... Eşim sosyal medyanın bana vermiş olduğu kıskançlık ve çoğu zaman gördüklerime takılıp kalma gibi kötü huylar edindiğimi fark edince sosyal medyadan uzaklaşmamı istese de yeni çağın takıntısı bu şeyi bırakmak istemiyorum :) O da her zaman ki o anlayışlı tavrını hiç bozmadan (canım kocacım) benim mutluluğum için bana yardımcı olacağını söyledi...

   Öncelikle sizlere geçmişe dair sofralarımdan ve anılarımdan bahsedicem daha sonra da güncel anlara, yeni yeni misafirlere leziz yemekler yapıcaz :) Bana şans dileyin de şu blog işini kıvırıyım. Bu arada tasarımım kötülüğü için özür dilerim öğrendiğimde daha iyilerini yapıcam :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin