14 Kasım 2013 Perşembe

DÜN NE PİŞİRDİM? 13.11.2013

  Herkese günaydın :)
  Bir gün aradan sonra bugün yine burdayım. Salı akşamı pazartesinden kalan yemekleri yediğimizden bir paylaşımda bulunamadım. Bir de kocamın canının çektiği ıspanaklı böreği hevesle yapıp; biraz üstünü yakıp, tuzu az gelince aha dedim bana nazar değdi. Ben biraz uzak durayım. Maşallah diyin lütfen! :)

Ben nazar boncuğumu ekliyeyim de :)

    Dünüm de sakin, sessiz geçince de yazmaya konu bulamadım ben de biriktireyim dedim. Günün nasıl geçtiğini anlayamadığım bir günden sonra akşam eve giderken annemle uzun telefon görüşmelerimizden yaptık. Dedikodu falan :) Tesadüf ki ikimizde akşam için kabak-biber dolması yapmaya karar vermişiz :) Anne-kız hissiyatı :) Ben markette alışveriş yaparken bir yandan annemle muhabbet ediyordum ve eve ne ara geldiğimi anlamadım. Bu zamanın anlaşılamaz kavramlarını yaşarken gerçek hayata dönüp her çalışan kadının yaptıgı gibi şimdi de evinin sorumluluklarını alma zamanı gelmişti. Bir süre önce bozduğum çamaşır makinesinin parçasını değiştirmek için adamların yarın (yani bu akşam gelecekler) geleceklerini öğrenince çamaşır yığınına bir gün daha sabretmelerini rica ettim :) Bu akşam evde cümbüş var. Çamaşır yıkama partisiii :) Yupppiiiiii :))) 
   
      Ne kadar sevindiriyim bugün dimi :D Eve girdiğimde ki adresim olan mutfakla aramızdaki bağı pekiştirmek için elimdeki poşetleri ilgi ve alakayla boşaltıp, üstümü değiştirdim. Mutfakta televizyon izlemeyen bayan yoktur herhalde. Ben de o furyadayım. Ipadimi yanıma alıp Esra Erol eşliğinde yemeğime koyuldum.


     Yemeğimi hazırlarken atıştırmak için; çok eleştirdiğim ıspanaklı böreğe dadandım. O da ne!!! lezzetli bu ya nidasıyla dün aksam yedigimiz o hamur parcasindan farkli bir tat aldim. Sanki bu börek o börek değil. Biz azmanlar böreği hemen piştikten sonra yemeğe çalışınca hamur halinde bir şey yedik. Ama bir gün sonra yine ben ve yine harika bir yemek :) Sevindim zira daha nazar değmemişti. Ama siz yine de maşallah deyin.

     Neyse konumuza geçelim. Yemekte uzun zamandır yapmadığım "Kabak-Biber Dolması" var. Tarifi kısa zamanda paylaşıcam. 

     Ve size ve kendime bir sürprizim var. Biraz gecikmeli olsa da:)

Evet ilk aşuremi yapıcam. Buğdayımı, nohutumu ve fasulyemi akşamdan ısladım. Bu akşam evde şenlik var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin