24 Aralık 2013 Salı

GEÇEN BİR YIL

     Herkese merhaba;

     Zaman, yol ve meşakkatli çalışma hayatıyla günlerimiz, haftalarımız, aylarımız geçerken bir yıl daha bitti. Bu yıl göz açıp kapayana kadar geçtiğini hissettirse de aslında acısıyla,tatlısıyla 365 günlük bir süre geçti. Şöyle oturup bilgisayarın başında bir şeyler yazmaya karar verirken, bir yandan da neler neler yaşadığımı hatırlamaya çalışıyorum.

     Aslında bu seneyi öyle bir yaşadım ki hayatımın dönüm noktası diyebilirim. Okulumu bitirdim, çalışma hayatına girdim, hayatımın aşkıyla dünya evine girdim vs. Ve bir hayatın, bir evin, bir evliliğin sorumluluklarını üstlenmeye başladım. Bana soruyorlar evlilik nasıl gidiyor diye. İyi gidiyor. Evlilik herkese tavsiye olunur ;) Ama bir şartla! Kendin olmaktan vazgeçmeden karşındakini olduğu gibi kabullenmeli ve sevmelisiniz. Hayatınıza duyduğunuz saygıyı ona da duymalısınız. Zıt karakter olmak çeker muhabbetine de hiç inanmam. Her zaman paralel olacaksınız. Zıt karakter olmak sadece tutkuyu tetikler. Aynı ritme sahip olmak ise uyumu. Çok şanslı olduğumu söylemeden geçemem (nazar değmesin lütfen maşallah diyin) Furkan hayatımın kurtarıcısı, en büyük yardımcım. Onunla evliliğin; hayatın sorumluluklarını paylaşmak,hayatın yükünü beraber sırtlamak olduğunu öğrendim. Olması gerekenin bu olduğunu. Bana soruyorlar. Nasıl yetişiyorsun bu kadar şeye diye. Hem iş, ev, yemek yap bir de blog yaz. Evet bazen çok yoruluyorum, isyan da ediyorum ama benim büyük bir yardımcım hayat arkadaşım var. Bu blog, ev, iş sadece benim değil, ikimizin..

     2013 'ü böyle bitirirken. Yeni yıl için umutlanmaya, hayaller kurmaya başladık bile. Bu yılın geçmiş yıllarınızdan daha umut dolu, hayat dolu, para dolu geçsin. Adaletli olacağınız, iyiyi ve kötüyü ayırt edebileceğiniz, etrafınızda dönen oyunlara karşı kayıtsız kalmayacağınız, yetimin hakkını yedirmeye izin vermeyeceğiniz, Kaderci ve şükürcülüğe kendinizi bu kadar kaptırıp çocuğunuzun rızkını çaldırtmayacağınız bir yıl diliyorum.

     Ben yayın yaptıkça diyet yapan takipçilerim biraz zorlansa da onları da unutmadan yeni yılda tariflerimi diyet menülerine doğru artırıcam. Ama bu blog uğruna evde mide krampları geçirip, kilo aldık. "karılı-kocalı" :D

     Dün akşamın menüsünün fotoğrafını dayanamadım paylaştım. Dün akşamın menüsünü paylaşıp hemen yeni yeni tariflerimi sıcağıyla paylaşıcam. Gün içerisinde yemeklerden konuşurken uzun zamandır yapmadığım yemek üçlüsü geldi aklıma. Hemen yapmaya karar verip, evdeki malzemeleri kafamda bir liste ettim. Eksik listesi de oluşturup marketin yolunu tuttum. Malzemelerimi alıp doğru evim, hemencecik mutfağım. Bir yandan kocişimle günün fiskosunu yaparken bir yandan da günün menüsü hazırlanmaya başladı. Fazla merak ettirmeden paylaşıyorum. Gerçi instagram ve facebook takipçilerim menüde neler olduğunu biliyor.




  •  Fırında közlenmiş karnıyarık (diyet menüsüne alınabilir. Neredeyse yağsız bir yemek) (tarife buradan ulaşabilirsiniz.)
  • Bulgur pilavı ( genelde bu üçlüden biri pirinç pilavı olur ama pirincin sahip olduğu yüksek şeker yüzünden bulgur pilavı tercih etmeye başladık.) (tarife buradan ulaşabilirsiniz.)
  • Cacık (ve son olarak da bu üçlünün vazgeçilmezi.) (tarife buradan ulaşabilirsiniz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin