14 Ocak 2014 Salı

BİZDE NELER OLUYOR? 14.01.2014

      Herkese merhaba;
      Biliyorum zamanlar geçti. Bende tarifler birikti. Hayatın koşuşturması arasında zamanımız elimizden gitti ve biz geçmişi yine yakalayamadık. Tam geçen zamanın ardından bakarken şu an geçti. Geleceğe umudumuz kalmadı. Kış beraberinde hastalıklar, grip salgınlarını getirdi. Kurs, ev, iş derken bütün takat bitti. 

        Artık şuna inanmaya başladım. Bize fosforlu kedi gözleri, nazar değdi. Gribi atlatan bünyemizin zayıf düşmesiyle bel ve diz ağrıları çeken kocam, enfeksiyon illetiyle boğuşan ben, bunları da atlattık derken sol gözümde çıkabilme ihtimalini sevdiğim arpacığım batmasıyla birlikte baş gösterdi. Kendisi patlak vermeden acil müdahalede bulunmak şart oldu. 

       Tüm bunların arasında gidip gelirken de iş stresi aldı başımızı gitti. Acil İstanbul'dan kaçıp kurtulma planları yapmak lazım. Zira buralar dar bize artık. Ülke semalarından uzaklaşıp, yabancı memleketlerin tozunu yutmak lazım azıcık. Planlar planlar.. 2014 yılı hedefimi yeni koyuyorum. Planlar gerçekleştirilmeye çalışılacak. Buradan da eşime açık mesaj gönderiyorum. Bak! Planlar diyorum hani :))

      Şaka bir yana birbirinden cici yemekler yapmaya tam gaz devam etmek lazım. Şu an için en büyük eksiğim demir döküm bir tencere ona kavuştuğum gün aylardır denemek istediğim bir tarifi yapacağım. Bu aralar Fransız yemeklerine kafayı taktım. Ki bu da çok fazla tereyağ demek oluyor. Evin bir köşesinde mide ilacını hazır etmek şart oldu.

     Güzel bir gün, hafta, ay ve yıl diliyorum...

    Geçtiğimiz zamanlar da "Faruk Baba Sofraları"ndan birini daha gerçekleştirdik. İşte menümüz...

  • Palamut pilaki yapma isteğiyle gittiğimiz balıkçıda palamut bulamayınca aynı tarifi bir de çuprayla denedim. Fena da olmadı. (Tarife buradan ulaşabilirsiniz.)   
  • Yemekten çok hoşlandığım bir salata türü piyaz. İlk defa denedim. Biz çok severek yedik. (Tarife buradan ulaşabilirsiniz.)
  • Mevsim salatası
  • Helva                                                                                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin